Myspace Glitter Text

luahan hati



Holla fellas :) nak baca luahan hati evol tak? 
hee. hari nie evol nak jiwang-2 kit. alaa, sekali sekala.
evol dah anggap blog ni macam sebuah diari evol
dah. hee. okay okay back to my tittle post topic :D
korang semua pun dah tau kan yang evol dah ade
yang memiliki (pakwe) hoo :P kami memang dah
lama bersama. sejak 4 januari 2011 lagi sampai
sekarang kami masih lagi kekal. semua ni pun
atas usaha dia yg selalu mempertahankan hbgn
kami berdua. aku pulak? selalu menimbulkan
pertelingkahan jer keje. memang tak matang !!
selalunye dia yang mengalah dan pujuk aku balik
bukan aku yang pujuk dia walaupun aku yang
kadang-2 memang sengaja nak buat hal. jahat kan 
aku -.- tapi dia tetap sabar dengan karenah aku 
hmm sori sayangggggsss ! memang selalunya
aku yg slalu bg kata-2 penamat dlm hbgn kita.
yela, mulut memang senang jer cakap tapi
hati yg terasa berat dan sakit kn? awakkkkk,
aku memang btul-2 sayangkan awak. aku ikhlas
cintakan awak dan tulus sayangkan awak. aku 
bersyukur sngt-2 sbab Tuhan dh memperjumpakan
kita. jujur kata hati, aku memang tk pnh curang dlm
hbgn kita selama kita bersama. sumpah ! aku cuma ade
awk sorg jer, tkde org lain. memang awk sorg jer.
awk yg pertama dan terakhir :') aku harap awk jgn
tnggalkan aku k k :) loveyousomuch sayanggggggsss


skrg ni kmi dh smkin jrg dh cntct. sbab pe?
laaa, biasela busy g keje. hmm.
kdg-2 tu aku rase bencik jugak dgn keadaan cmni
ye la, aku blum dpt biasekan dri jrg cntct
sbab dia busy kje. tkpelah, lamer-2 biase la tu kn-2 :)
jnji dia tk curang. topik sal crg-2 ni lah yg aku bncik sgt.
MELUAT. yerrr. hee. setahun lebih dh kmi bersama
mmng tk terase ekk. first time dlm hidup aku dpt couple
lame-2 cmni. bersyukur sngat-2 :D

you Joshua Anyi Justin :)




No comments:

Post a Comment